Top

Kavel 84 F.A.Q

Frequently Asked Questions (F.A.Q.)

Hieronder vindt u veel gestelde vragen.
Mocht uw vraag er toch niet bij staan, neemt u dan contact
met ons op door middel van ons contact formulier.

Q: Hoeveel bedragen de verzendkosten ?
A: De verzendkosten zijn afhankelijk van het bestelde artikel en van het totaalbedrag.
* voor bestellingen tot € 50,- die als pakket door TNT bezorgd worden vragen wij € 5,- verzendkosten.
* voor bestellingen tot € 1.250,- die wij zelf door onze chauffeur laten bezorgen vragen wij € 50,- transportkosten. (dit is exclusief de waddeneilanden)

Q: Verzendt u ook naar het buitenland ?
A: Ja, natuurlijk! Kosten voor verzending naar het buitenland worden per bestelling bepaald.

Q: Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen ?
A: U kunt bij ons veilig en snel betalen met iDEAL in uw
eigen vertrouwde bankomgeving.
U kunt ook kiezen om uw bestelling vooraf per bank over te maken.

Q: Hoe kan ik betalen vanuit het buitenland ?
A: Voor een betaling vanuit het buitenland heeft u het volgende nodig:
een IBAN nummer: NL04RABO0123234700
en een BIC CODE: RABONL2U
Als u deze gegevens invoert bij uw betaling herkent uw bank ons.

Q: Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd ?
Dit is geheel afhankelijk van de inhoud van de bestelling.
Accessoires worden meestal uit voorraad geleverd. Meubels en verlichting daarentegen hebben vaak een iets langere levertijd. Mocht u meer zekerheid willen over de verzendtijd van uw bestelling neem dan telefonisch contact met ons op.

Q: Kan ik mijn bestelling ook op komen halen ?
A: Natuurlijk bent u van harte welkom om uw bestelling in onze winkel of in ons magazijn op te komen halen. Neem hiervoor wel vooraf telefonisch contact met ons op. (0416 - 34 93 64)

Q: Ik wil mijn product graag ruilen wegens een defect. Kan dit ?
A: Als u een defect op uw bestelde artikel heeft, dan horen we dit graag
binnen 24 uur nadat u uw bestelling heeft ontvangen.
Neem hiervoor contact met ons op door middel van het contactformulier.
Wij zullen dan ons best doen om uw probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Q: Ik wil mijn per TNT post ontvangen artikel retour sturen. Mag dit ?
A: U mag volgens "de wet kopen op afstand" uw artikel binnen 7 dagen
na ontvangst terug sturen zonder opgaaf van reden. Wij rekenen
hiervoor wel € 10,- aan administratie- en handelingskosten.
Eventueel betaalde verzendkosten worden niet terugbetaald.
Ook de kosten voor het retour sturen van de artikelen komen voor uw rekening. Retour sturen kan alleen als het artikel en eventuele bijbehorende
artikelen nog in de originele verpakking(en) zit(ten). Bij geopende verpakkingen
nemen wij het artikel niet meer retour.

Heeft u ondanks deze antwoorden toch nog vragen ?
Neemt u dan contact met ons op via het contactformulier.